Wednesday, September 10, 2008

My Work..

Kali tok... aku nak ceta ttg keja aku dekat bintulu. Aku mula keja pada 2 may 2008.. Sik sangka aku dah dpt keja.. leh tahan juak gaji di berik cdak.. masalah nya.. jaga projek kat bintulu. mula-mula 2 3 juak asa nak g.. bila di pikir, tok peluang aku keja.. jadi aku terimak jak tawaran keja ya..

kinek tok, aku dah kat bintulu dah hampir 5 bulan.. byk juak pengalaman aku kat bintulu.. kelaie ngan contractor pun ada.. hampir-hampir xcden pun ada.. keja aku senang jak.. ngga keja nak di polah org, kakya aku yg approve.. mun sik betul keja cdak, aku leh suruh stop.. kira cam bos laa.. hahaha

best la juak keja tok.. ne ndak best.. keta di berik.. umah di berik.. minyak dpt claim.. arumbulak, duit ng k mkn ajak.. sik da gago nak byr apa-apa.. hahaha heaven aku kat ctok!!!

tok la gamba-gamba kat site aku..






Tok la keta yg aku drive tiap ari..
sukati ku merusah jak keta tok..











Site SMK SEBAUH yg di jaga aku..
besa juak site tok.. 24 ekar.. ku tok kira bejasa dgn kerajaan laa.. k cdak anak-anak org bintulu belaja... 54 juta!! rega projek tok.. byk 54juta ya bah..









Rupa kawasan dalam blok pentadbiran..
dah nak angkat juak banggunan tok.. mudahan jak siap awal.. pat ku blt kch..













tok masa cdak masang roof beam utk kantin..

No comments:

search

Google