Wednesday, September 10, 2008

DEMAM!!!

FLU!!! COUGH!! ON PUASA!! DAMN!!!!


Malang na aritok eh.. batok makin teruk.. tepaksa juak g klinik. rasa nak pecah dada di entam oleh batok. nasib sik pecah.. mun pecah, alu jd antu..


Masa jumpa doctor.. doc madah, cuma tinggal 3 bulan gik idup.. hahaha BULAK AJAK.. mun bena doc madah gia.. mmg doc ya mintak makan tangan..



Kata org.. jumpa doc k ngubat sakit.. tapi.. aku dah g jumpa doctor, masih juak sakit!!! doc merik ubat.. eh!! bukan doc merik.. nya jual.. cz aku mayar bah.. leh tahan juak mahal.. gus k ku g sungkey jak duit ya..



gne2 aku demam.. ku tetap juak menjalankan ibadah puasa.. sakit juak nyawa.. byk juak dugaan.. asa nak mecah ada juak, p sayang juak.. masa nak mecah ya.. semua terbayang.. ayam penyet.. mee kolok.. air tebu.. air bandong.. KFC.. MCD.. macam2 eh.. dah nama iman ku tok kuat.. masih juak posa.. bukan nak muji dirik.. p ng kira nak muji juak laa.. ubat di berik doc, lom di makan.. gne nak mkn mun dah posa.. tahan lok ubat ya.. mlm lak mkn.. sungkey k ubat la aku ptg tok.. doc merik antibiotic.. ku nak molah, antibiotic masak merah.. nyaman.. coba jak..



Dah la.. lelah nyawa ku naip blog.. dah la DEMAM.. Rindu ngan org jauh gik.. (sapa ka?) hehehe

akhir kata dr aku.. selamat berbuka dan maju la sukan untuk negara.. MERDEKA!!!

2 comments:

Naana Dolhan said...

get well soon!!!!!

dla'zalis said...

bg!!! blog lawaakkkk!! hhaha!!
o jaik ati... get well soon!!

search

Google