Saturday, September 13, 2008

Manchester United kalah???

HUH!! kalah indah M.U mlm tok.. bukan main gik M.U leading!! apa ceta M.U kalah indah??!!!

aku ngga dgn dak member ku kat bintulu.. ngga kat kede M.U juak.. p bukan Manchester United.. nya Makan United.. kira M.U juak laaa

Mula-mula aku sokong M.U.. cdak leading bah.. ada la member ku ya sokong LiverFOOL... teruk nya di PAK aku.. tension palak nya.. TAPI!!! pemain M.U.. gol dikpun!! BODO!! alu seri!!! aku dah rasa lain.. bila minit keberapa.. aku pun sik tauk minit keberapa.. LiverFOOL gol!!! aku alu sokong liverFOOL!! bukan apa.. sik kan kita nak sokong org kalah.. mesti la sokong org menang.. hahahaha gne2 pun.. LiverFOOL menang dgn jaringan 2-1..

mun aku dpt kaka dgn manager M.U, mmg aku suruh nya amik Ramles sari ka.. mun sik Affendi julaihi.. mmg sik kan kalah M.U.. paling jaik pun, cdak amik MAWI, Dato K, Micheal Jackson n Justin ka..

apa dah jadi dgn M.U??!!!


gamba kede MAKAN UNITED.. nama kede nya makan united, logo nya pun kedak logo M.U juak. byk penyokong M.U kat sia..


suasana masa ngga game ya.. bena kali jak upa cdak ngga.. angkat jak palak.. drp ngga org main bol, gus main game!!


member aku yg sokong LiverFOOL.. sik da guna sokong LiverFool, waima nya dpt ngalah M.U, tetap juak sik dpt menang EPL!! muang tenaga batin jak sokong..


air tin!! ne ndak kede nak bankrup.. oder air tin RM1.60, duduk kat kede sampe abis game.. kak nak 2 jam.. org yg nak mkn sik pat nak duduk cz full.. gne negara nak maju??!! klak mdh kerajaan sik betul.. kita sebagai rakyat MALAYSIA ptt bersatu padu.. hidup malaysia!! MERDEKA!!! MERDEKA!! MERDEKA!!


No comments:

search

Google